Lees hier alles over de Business Run 2025. Waarom moet jouw bedrijf meedoen aan dit event? Welke bedrijven hebben zich al ingeschreven? En wat moet ik doen als ik me met mijn bedrijf heb ingeschreven, maar ik wil nog iets wijzigen?
De Business Run is in grote lijnen hetzelfde als de individuele onderdelen van de SNS Oss City Run. De route, de starttijden, de voorwaarden etc. die op de website beschreven staan zijn dus ook voor de Business Run van toepassing.
Wat maakt de Business Run dan anders? Dit is de mogelijkheid om jullie bedrijf als een fit en gezond bedrijf te promoten. Jullie kunnen jouw werknemers bijvoorbeeld in een shirt van jullie bedrijf laten lopen en jullie doen mee in het aparte bedrijvenklassement. Ook heeft jullie team na afloop toegang tot de VIP Area, waar jullie kunnen genieten van een aantal drankjes en hapjes.
Bij de Business Run schrijven jullie een team in van maximaal 5 personen, dat bestaat uit werknemers van jullie bedrijf of (zaken-)relaties. Zij doen allemaal mee aan dezelfde afstand, waarbij jullie zelf mogen kiezen of jullie uitkomen op de 5 km of de 10 km door het Osse Centrum. Er wordt vervolgens een bedrijvenklassement opgemaakt door de tijden van de drie snelste lopers van elk team bij elkaar op te tellen. Mannen en vrouwen kunnen gemixt meedoen in deze competitie. Zijn er lopers in jullie team die heel snel zijn? Dan doen zij daarnaast ook nog mee in het algemeen klassement voor individuele deelnemers. Dubbele kans op prijzen en een mooie kans om uw bedrijf in de spotlights te zetten.
De SNS Oss City Run ondersteunt elk jaar een goed doel. Het goede doel van 2025 is Spieren voor Spieren. Lees alles over dit goede doel hier.
Als bedrijf kunnen jullie tijdens de SNS Oss City Run het goede doel op twee manieren steunen:
Namens de SNS Oss City Run en Spieren voor Spieren heel erg bedankt!
Tot en met de wedstrijddag kunnen jullie het aantal deelnemers in jullie team en de namen van de deelnemers nog wijzigen. Dit doet de teamcaptain van de ploeg eenvoudig via het dashboard van de inschrijfmodule via de volgende link: Atleta.cc. Ook kunnen deelnemers zelf hun gegevens wijzigen of hun startnummer overdragen aan een collega via dit dashboard. Dit is volledig kosteloos. Het is ook mogelijk shirts of BibBits bij te bestellen of een donatie te doen aan ons goede doel Spieren voor Spieren.
Wijzigingen op de wedstrijddag doen jullie bij de inschrijftent.
Kan jullie team helaas niet deelnemen en willen jullie de inschrijving annuleren? Dan zijn de annuleringsvoorwaarden van toepassing. Om te annuleren sturen jullie een email naar info@runlimited.nl, met daarin jullie bedrijfs- en teamnaam. Dit kan tot en met uiterlijk 13 maart 2025. Als jullie vóór 14 maart jullie inschrijving annuleren, vindt er volledige restitutie plaats. Wel brengen we €5,00 administratiekosten in rekening.
Na 13 maart 2025 is het niet meer mogelijk om jouw inschrijving te annuleren. Er vindt dan geen restitutie plaats.